מה זה אחסון ריסיילר ולמי זה מיועד?

אם נתייחס לחברות אחסון אתרים כסיטונאים  ולשטח האחסון כאל מוצר, ריסיילרים הם הקמעונאים, הקונים מהסיטונאי כדי למכור לקהל הרחב. ריסיילרים עובדים מול חברות אחסון האתרים ומול הקליינטים בקצה. ריסיילר יכול להיות חברת בניית אתרים, חברת SEO או קליינט שברשותו מספר אתרים הנזקקים לתחזוקה שוטפת. מול קליינט הקצה, מתנהל הריסיילר כספק שירות אחסון, בעוד שעם ספקית האחסון הוא מנהל יחסי ספק-קליינט. הריסיילר יכול לפתוח בעצם חברת אחסון אתרים משלו ללא צורך בידע טכני נרחב.

 


איך עובד הריסיילר?


הריסיילר קונה מספקית אחסון אתרים נפח, משאבים ורוחב פס מסוימים, אותם הוא מחלק, מקצה ומגדיר לאתרים שונים, לפי הצורך ועל פי שיקול דעתו. הקליינטים שלו יכולים להיות מנוהלים על ידו או לנהל את האחסון שלהם בכוחות עצמם, אולם הוא המנהל. האחריות לתחזוקה השוטפת של  השרתים מוטלת על חברת האחסון ולכן, בחלק גדול מהמקרים, כאשר מתעוררת בעיה, הקליינט פונה לריסיילר, הריסיילר מעביר את הבעיה לחברת האחסון וזו מטפלת בבעיה.


מה ההבדל בין חבילות אחסון בשרת שיתופי לאחסון ריסיילר?

 

ריסיילר מחזיק בסמכויות ניהול, מהם לא יכול בעל אתר באחסון משותף ליהנות.משתמש רגיל באחסון שיתופי מנהל את האתרים שלו דרך CPANEL אחד ואילו הריסיילר משתמש בתוכנת WHM לניהול הלקוחות. הוא יכול להקצות לכל לקוח וכל אתר משאבים ותנאים אחרים.

כדאי להיות ריסיילר?


אם יש לכם אתר בודד ואין לכם כוונה להפוך לאמפריית אתרים או לחברת אחסון, חבילת ריסיילר אינה מתאימה לכם. אבל, אם אתם בעלים של יותר מאתר אחד, אתם עוסקים בבניית אתרים או קידומם ורוצים לנהל את הקליינטים בעצמכם, תוכניות ריסיילר תתאמנה לכם היטב. כשאתם הופכים לריסיילר, לא תצטרכו להתנהל מול ספקית אחסון אתרים שנבחרה ע"י הקליינט, אלא תוכלו לבחור את ספקית האחסון היעילה והמשתלמת לכם ביותר ולהתנהל מולה.


חשוב מאוד לקרוא היטב את נוסח ההסכם ריסיילר על מנת לדעת מה אתם יכולים או לא יכולים להבטיח ללקוח. אם ברצונכם להפוך לריסיילרים אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ונשמח לתפור עבורכם את החבילה המתאימה ביותר לצרכיכם.

 

 

 

 

 

Hjalp dette svar dig?

 Print denne artikel

Læs også

אחסון מקצועי לאתרי וורדפרס - מה זה בכלל?

מה זה וורדפרס?   וורדפרס הינה מערכת ניהול התוכן לאתרים המתקדמת והנפוצה ביותר בעולם. מעריכים...

מהו Mod_Security ומדוע זה חשוב

Mod_security הוא מודול של שרת ווב מסוג Apache שעוזר להגן על האתר שלך מפני התקפות שונות. הוא...

כיצד לבדוק גירסא והגדרות PHP

הפונקציה PHPinfo () משמשת בדרך כלל לבדיקת המצב הנוכחי של הגדרות ה- PHP. זה יכול לשמש גם למטרות...

יצירת תיבת דואר חדשה באמצעות cPanel

יצירת חשבון דואר אלקטרוני חדש באמצעות cPanel על מנת ליצור חשבון דואר אלקטרוני חדש באמצעות...

האם אתם תומכים ב- HTTP / 2?

האם אתם תומכים ב- HTTP / 2?HTTP / 2 היא הגירסה הבאה של HTTP, פרוטוקול הרשת המשמש את World Wide...