התקנת תוסף LSCache באתרי וורדפרס


תוסף LS Cache לאתרי וורדפרס משפר באופן משמעותי את מהירות הטעינה של האתר ואת התקשורת בין האתר שלך לשרת שלנו. ערכנו את המחקר בשבילך - ואנו ממליצים בחום על התקנת התוסף על כל מערכת וורדפרס אשר קיימת על שרתינו. השיפור יורגש מיידית!

תוסף Light Speed Cache הינו תוסף מבוסס PHP המתקשר עם שרת WEB מסוג LiteSpeed ו- LS Cache המותקנים על שרתינו. בזכות תוסף זה, השימוש במעבד ובזיכרון הופך למיטבי והשימוש בזיכרון המטמון (cache) של LS Cache יעיל הרבה יותר מתוספי Cache אחרים מבוססי PHP מכיוון שהוא פועל בתיאום מושלם עם שרת הWEB. חשוב לציין שתוסף חינמי זה מסוגל להפריד בין cache למחשבים נייחים ומכשירי מובייל, פועל טוב עם מערכת המסחר WooCommerce, גלריית NextGen Gallery ורכיבים נוספים, מאפשר הגדרת do-not-cache עבור קטגוריות, תגיות ומאפיינים אחרים.

כיצד להתקין תוסף LS Cache במערכת הוורדפרס שלי?
1. בממשק הניהול של אתרכם (wp-admin), יש לעבור עם סמן העכבר מעל Plugins וללחוץ על Add New אשר מוצג בתת-תפריט. ניתן ללחוץ ישירות על Plugins ולאחר מכן ללחוץ על Add New בתת-התפריט שיפתח.

2. בשורת החיפוש הקלידו: lscache, לחצו Enter ויופיע לפניכם המסך הבא:
wplascache


3. בעמוד זה תקבלו את כל הפרטים על תוסף ה- LS Cache ותוכלו לבתקינו לאתר הוורדפרס שלכם. שימו לב: Compatible with your version of WordPress אשר מציינת כי התוסף מתאים לגירסה הנוכחית של אתר הוורדפרס המותקן. לחצו על Install Now:
add


4. לאחר מכן המערכת תתקין את התוסף לאתרכם, כאמור – Installing. כאשר תהליך ההתרנה יסתיים הטקסט בתוך הלחצן יהפך ל Activate:
a

5. עם סיום ההתקנה נוחזר בצורה אוטומטית אל עמוד Plugins אשר ניתן לראות בתוכו את כל הפאלגינים המותקנים על אתרכם, ביניהם גם פלאגין LS Cache שזה עתה התקנו:
finish

6. לחיצה על הקישור Settings תציג אפשרויות נוספות להגדרת התוסף. במידה ואינכם יודעים מה לעשות, השאירו את הגדרות ברירת המחדל כפי שהן.

Помог ли вам данный ответ?

 Распечатать статью

Также читают

השבתת wp-cron.php ב- WordPress

מערכת וורדפרס משתמשת בקובץ הנקרא wp-cron.php כעבודה מתוזמנת או משימה מתוזמנת (cron job)...

הפעלת gzip, mod_deflate בשרתי cPanel לשדרוג ביצועים

למי שיצא להתעסק עם כלים לבדיקת מהירות בוודאי הבחין בשדה שנקרא gzip. gzip אומר שהמידע שנשלח מהשרת...