אחסון אתרים CPANEL

Cpanel מעניק אפשרות לניהול כל היבטי חשבון האחסון שלך באופן קל ומאובטח. דרך הפאנל אפשר לקבוע את הגדרות תיבות הדואר, להקים מסדי נתונים MySQL, לשלוט בהגדרת רשומות DNS, לעיין בסטטיסטיקות ובדוחות, ליצור אתרי משנה (addon domains), לנהל קבצים באמצעות מנהל קבצים מבוסס רשת, להגדיר תעודות SSL ועוד שלל פונקציות ניהול שוטפות.

אילו כלים לאבטחת האתרים שרת כולל cPanel?

cPanel נתפסת כמערכת מאובטחת ביותר בכל הנוגע לתוכנות המותקנות על ידה והאופן בו היא מפרידה בין לקוחות על אותה מכונה. לבד מהגדרות הבסיס אנו מפעילים מספר מודולים אחרים כמו mod_security, cpHulk ומספר פאצ'ים לשרת Apache שמסייע לטפל בבעיות המובנות של מערכת ההפעלה לינוקס.

אילו תשתיות אימייל מציע ממשק cPanel ?

cPanel כולל בתוכו מערכת אימייל משובחת ומתוקתקת, שכוללת בתוכה מספר תצורות, ובכללן הקלאסית עם שרת Exim עבור MTA/SMTP, Dovecot עבור POP3/IMAP ו-Spam Assassin המסנן דואר זבל ומתפקד כאנטיוירוס. כמו כן כולל cPanel מגוון מערכות דואר רשת, המרכזיות בינהן SquirrelMail ו-Horde. כל הפרוטוקולים תומכים בקידוד SSL/TLS וכמו כן בפרוטוקולים של אימות שולח לדוגמא SPF ו-Domain Key.

איך ממקמים דומיינים נוספים על חשבון cPanel?

חשבונות האחסון לעסקים של וובגייט אינם מוגבלים במספר דומיינים ובממשק הניהול cPanel יש תמיכה מצוינת בריבוי אתרים/דומיינים. אפשר להוסיף עוד דומיינים בחשבון עם תיקיות ייעודיות (addon domains) וכן domain aliases/pointers – דומיינים נוספים שמכוונים לדומיין ראשי. בנוסף, קיימת אפשרות להציב דומיינים בעברית בחשבון.

מחפש אחסון בטוח ואיכותי לאתרי וורדפרס? רק 10₪לחודש! כנס/י לפרטים!

איך מתאפשרת גישה למסד נתונים MySQL מחוץ לשרת ה-cPanel?

אפשר לגשת לשרת מסדי הנתונים MySQL מחוץ לרשת של וובגייט לצורך ניהול מסדים וגיבוי נתונים. הגישה לשרת מבחוץ מתאפשרת לאחר הרשאת גישה מבחוץ (remote login) ובכתובת ופורט מיוחד – cpanelX.secured.co.il:34272 כאשר X הוא מספר משתנה הכלול בחשבון שלך גם בקישור הראשי של ממשק הניהול.

אילו סטטיסטיקות כלולות בממשק הניהול cPanel?

Cpanel כולל ארבע מערכות סטטיסטיקה – Webalizer, Awstats, Logaholic ו-Analog. המערכות נפוצות מאד ובעלות אמינות גבוהה, ואפשר להגן עליהן עם שם משתמש וסיסמה.

איך משתמשים בפרוטוקול SSL על שרת אחסון cPanel?

cPanel כולל תמיכה בפרוטוקול SSL שיתופי וגם מערכת מלאה לניהול תעודות ומפתחות הצפנה. לקוחות המעוניינים להפעיל SSL פרטי על האתר שלהם צריכים לרכוש כתובת IP ייעודית תחילה.

רק ב-LowcHost– חבילת אחסון על שרת Linux / cPanel – רק 10₪לחודש! כנס/י לפרטים!

איך מגבים חשבון אחסון מבוסס cPanel?

Cpanel כולל עם מערכת מעולה לגיבויים באמצעותה אפשר לבצע גיבוי יומי, שבועי וחודשי, כמו כן, אפשר להפיק גיבוי מלא לפי דרישה ולשלוח אותו לשרת מרוחק באמצעות FTP או SCP. לסיום, קיימת אופציה לגבות ולשחזר באופן פרטני מסדי נתונים, תיקיית מקור, הגדרות דואר ופילטרים.

מה זה Softaculous? מדוע כדאי להשתמש בו להתקנת מערכות ניהול?

אחרי שבחנו מספר כלי התקנה בעבר, כולל installer מקורי של cPanel – Fantastico מצאנו השנה את Softaculous – מערכת ניהול התקנות צד ג' שמבצעת את העבודה בצורה מאוד מרשימה ובעיקר בטוחה, כולל תמיכה ביותר מ-300 אפליקציות, כולל WordPress, Joomla ו-Drupal המפורסמות.

איזה גרסת Apache/PHP מותקנת על שרתי cPanel?

שרתי ה-cPanel השיתופיים שלנו מפעילים את גרסת PHP 5.4האחרונה תחת suPHP עם גרסת Apache 2.2. הלקוח יכול להעביר את חשבון האחסון לעבודה עם גרסת 5.5 או 5.6 באופן עצמאי מתוך חשבון ה-cPanel. כמו כן, השרת מגיע עם תמיכה ב-IonCube, GD, Mbstring, Mcrypt, OpenSSL, PDO, SOAP, TTF, ZIP, ZLIB מובנית.

מהו WHM – Web Hosting Manager?

Web Hosting Manager הוא החלק הניהולי מעל ממשק ה-cPanel, שניתן לריסלרים וללקוחות שרתים וירטואליים שרוצים להתקין cPanel/WHM בתור מערכת ניהול. עם WHM ניתן לבנות חבילות שירות, ליצור משתמשים חדשים ולאפשר להם גישה למשאבים שונים.

מה ההבחנה בין חשבון ריסלר לשרת VPS

ההבדלים בין חשבון ריסלר על השרתים השיתופיים שלנו לבין שרת VPS עם cPanel הם ביכולת ליצירת חשבונות ריסלר וקביעת סביבת האחסון לפי דרישות הלקוח. קיימות שלל אפשרויות להגדרת cPanel וקורה שההגדרות שלנו לא מתאימות לאופי של ריסלר או חברת בניית אתרים כלשהי, המעוניינים לתת שירותים בהרכבים ובתצורות שונים, אם זה קורה, פשוט דברו איתנו ונסדר אל זה.

Bu cevap yeterince yardımcı oldu mu?

 Bu dökümanı yazdır

Ayrıca okuyun

כיצד להתחבר ולהתנתק מ- cPanel

מאמר זה מתאר כיצד להתחבר ולהתנתק מ- cPanel כך שתוכל לנהל את אתר האינטרנט שלךכניסה ל- cPanelיש שתי...

באילו הפצות לינוקס לואוקהוסט משתמשת?

כל השרתים השיתופיים של לואוקהוסט מותקנים עם מערכת ההפעלה Cloud Linux.פצה זו מיועדת לתחום ההוסטינג...

הפנית תעבורה מ HTTP ל HTTPS באמצעות קובץ .htaccess

על מנת להעביר את כל התנועה של הגולשים לאתר מפרוטוקל HTTP לפרוטוקל HTTPS (אל תדאגו, תעודת הSSL כבר...

שחזור מלא של החשבון לתאריך נבחר מתוך cPanel

כיצד לשחזר את חשבון ה cPanel שלי?1. התחבר לחשבון ה- Cpanel שלך. כיצד?2. בקטגוריה "JetBackup" לחץ...

ייבוא תיבת דואר משרתי לואוקהוסט אל ג'ימייל (Gmail)

ייבוא תיבת דואר משרתי לואוקהוסט אל ג'ימייל (Gmail)*המדריך יוצא מנקודת הנחה שכבר יצרתם את תיבת...