אחסון אתרים ריסלר – מאמר

שירות אחסון אתרים במתכונת של ריסלרים מיועד לחברות קידום עסקים

כאלו שמחזיקים כמה אתרים וגם אנשים פרטיים המעוניינים להפוך בעצמם למשווקים של שירותי אחסון לאתרים. שירות אחסון אתרים ריסלר מאפשר לכם לפתוח חברת אירוח אתרים משלכם מבלי להשקיע הון בקניית שרתים ושאר ציוד טכני יקר. כל שעליכם לעשות הוא לרכוש מנוי אחסון אתרים ריסלר בחברת LowcHost ולקבל את כל הכלים הדרושים, התמיכה הטכנית, השירות והמחירים האטרקטיביים הנחוצים להצלחה שלך.

חבילות אחסון אתרים במתכונת של ריסלרים כוללת שרתי Web מבוססי LiteSpeed , ניהול DNS עצמאי לכל שרת, מגוון גרסאות PHP לבחירה לכל חשבון, שרת דואר, פנל ניהול, התקנות בקליק, החלפה של גרסאות PHP בקליק, מערכת גיבויים אמינה וידידותית למשתמשים. התשלום בעבור השירות מתבצע במתכונת של מנוי עם תשלום חודשי קבוע.

למי זה מתאים?

אם אתם מעוניינים להפוך למשווקי משנה של שירותי אחסון אתרים או שאתם מעצבי אתרים, בונים אתרים או מנהלים בית תוכנה. שירות זה יאפשר לכם להרחיב את סך השירותים שאתם מעניקים ללקוחות שלכם. במקום לשלוח את הלקוחות לחפש שירותי אחסון לאתר בחברה אחרת, אתם מציעים להם שירות מלא ומקיף שכולל גם אחסון.

אתם אלו שבוחרים כיצד לעצב ולהרכיב את חבילת השירותים ללקוחת שלכם מתוך רשימת השירותים שמציעה חברת האחסון. בחירה בחברה אמינה, רצינית, אחראית, מתקדמת מבחינה טכנולוגית ומודעת לחשיבות השירות ללקוח תאפשר לכם להבטיח בהתאם ללקוחות שלכם רמה גבוהה של שירות אישי וטכני.

באיזו חברת כדאי לבחור?

פועלות בישראל חברות רבות המציעות שירות אחסון לאתרים, רוב החברות מציעות מחירים אטרקטיביים דומים. הלקוחות מבססים את הבחירה שלהם בספק מסוים על פי חווית שירות והמלצות של לקוחות אחרים. לקוח חכם יסכים לשלם מחיר גבוה בכמה עשרות שקלים מהמחיר הזול ביותר, על מנת להבטיח לעצמו שירות טוב יותר תוך מענה מלא ומהיר בשעת הצורך. בהתאם לכך, התנסו אתם בעצמכם בשירות של חברת האחסון ותוכלו כך לבחון את רמת השירות של החברה ואת המענה שיינתן ללקוחות שלכם. חפשו את החברה שתספק לכם וללקוחות שלכם את התמורה הטובה ביותר למחיר.

value1

ממשק אחסון אתרים cPanel – למי זה מתאים?

ממשק אחסון אתרים cPanel – למי זה מתאים?

אחסון אתרים במתכונת של Cpanel מאפשר ניהול מפורט של החשבון בצורה פשוטה ומאובטחת. פאנל הניהול מאפשר קביעת הגדרות לתיבות הדואר בקלות, להקים ממסדי נתונים, לקבוע ולנהל הגדרות של רשומות, לעיין בכל רגע נתון בדוחות ונתוני סטטיסטיקה, לנהל קבצים, להגדיר תעודות של SSL ועוד. אחסון אתרים על שרת cPanel בחברת LowcHost אידאלי בעבור אתרים מבוססים מערכת וורדפרס, ג’ומלה ומערכות נוספות. השירות מתאים לבעלי אתרים פרטיים, אתרי תדמית ובלוגים.

בגלל האבטחה

כיום, בתקופה בה אתרים ישראלים מותקפים על ידי האקרים, ואתרים בכל רחבי העולם נפגעים מהשתלטות של האקרים הדורשים תשלום כופר בעבור המידע שלכם, על מערכת האבטחה לאתר לא תוכלו להתפשר. מערכת cPanel היא מערכת מאובטחת המאפשרת הפרדה בין האתרים על גבי כל שרת. משמעות הדבר היא שהאתר שלכם לא ייפגע במקרה של תקיפת אתר אחר הנמצא על אותו השרת.

מערכת המייל

ממשק cPanel כולל מערכת איכותית של דואר אלקטרוני הכוללת כמה אפשרויות עבודה, כולל אפשרות לתוסף המסנן דואר זבל וממלא תפקיד של אנטי וירוס. לשאלות נוספות על תשתיות המייל אותן מציע הממשק ואחסון בטוח ויעיל לכל סוגי האתרים, צרו קשר.

כיצד מתבצע הגיבוי?

כל בעל אתר אחראי מחזיק לפחות במערכת גיבוי אחת לתכנים של האתר. יש לבצע גיבוי יומי ושבועי באופן קבוע. גיבוי המידע מאפשר לכם לישון בשקט בידיעה שהמידע שלכם לא יאבד גם במקרה של פריצת האקרים או תקלה טכנית. קיימים לא מעט מקרים בהם עובדים מתוך החברה מוחקים בטעות מידע עסקי חשוב מתוך האתר. עם מערכת גיבויים מעולה לכם לא תהיה כל סיבה לדאגה.

מה עוד אפשר לקבל?

לקבלת פרטים נוספים על חשבונות האחסון ובחירת החבילה המתאימה לכם ביותר, כדאי לייצור קשר בהקדם עם נציגי החברה. נצלו את השיחה על מנת להתרשם מהיחס ללקוח ולבחון את מהירות ויעילות השירות. אך תחששו לשאול את כל השאלות על מנת לוודא שהשירות אותו מציעה החברה אכן עונה לכל הצרכים והציפיות שלכם בצורה מלאה. חברת אחסון אתרים לא מחליפים בכל יום וגם לא בכל שנה. הקדישו מחשבה לבחירה הנכונה ותקבלו את כל השירותים הנחוצים לקידום ופיתוח האתר.

שנה גודל גופן