מה זה אחסון אתרים מותאם וורדפרס

מה זה אחסון אתרים מותאם וורדפרס

מה זה וורדפרס?

וורדפרס הינה מערכת ניהול התוכן לאתרים המתקדמת והנפוצה ביותר בעולם. מעריכים כי קרוב לשליש מהאתרים ברשת האינטרנט בנויים עליה ולכן רוב חברות אחסון אתרים שמות עליה דגש. וורדפרס החלה כמערכת לניהול בלוג אך כיום בעיקר בזכות הקהילה העצומה המשתמשת בה היא התרחבה וניתן לבנות עימה כל סוג אתר לרבות חנויות, פורטלים, מנועי חיפוש, מגזינים עם אלפי כתבות ועוד.

למה וורדפרס זקוקה לאחסון מיוחד?

וורדפרס נבנתה בשפת PHP ומאחסנת את המידע בטבלאות נתונים Mysql. יש צורך באחסון מהיר ואיכותי שיחבר בין החלקים וישפר את מהירות הטעינה שלה. אנחנו בלואוקהוסט  מודעים לחשיבות מהירות טעינת האתר והשרתים שלנו יאפשרו לכם להנות ממהירות גבוהה מאוד ולאפשר ללקוחות שמבקרים באתר שלכם גלישה נעימה. חברת לואוקהוסט גם תנהל את שמירת המטמון עבורכם, כולל מטמון עמודים, מטמון מסדי  נתונים ומטמון אובייקטים, ותפטור אתכם מהתעסקות עם תוספים ויישומים נוספים. השרתים שלנו מותאמים במיוחד לביצועי שיא בוורדפרס.

בטיחות אתרי וורדפרס

בשל היות המערכת כל כך נפוצה היא הפכה מטרה להאקרים רבים בעולם. תוסיפו לכך שישראל עצמה היא מטרה להאקרים אנטי  ציונים לכל אורך השנה ותבינו למה אתם צריכים הגנה מקיפה מפני וירוסים ופריצות. אחסון הוורדפרס שלנו סורק את האתרים  בצורה קבועה למצוא  פרצות שונות ומודיע לכם על כך מיידית. כמו כן אנחנו מחוברים למאגר בינלאומי המתריע על פרצות אבטחה בתבניות ופלאגינים שבהם מערכת הוורדפרס משתמשת.

תמיכה מקצועית בוורדפרס

השרתים שלנו נבנו במיוחד עבור אחסון אתרי וורדפרס, ולכן רמת התמיכה  המקצועית שאנחנו מספקים לאתרים אלו גבוהה מאוד. בנוסף, עומד לרשותכם צוות תמיכה מנוסה ואדיב שישמח להשיב על שאלותיכם ולעזור בכל בעיה. בין אנשי הצוות מתכנתים עם נסיון רב בתיקון בעיות וורדפרס

התקנת wordpress בקליק אחד

ממשק הניהול שלנו מאפשר עבורכם להתקין אתר וורדפרס בקליק אחד. אתם מעניקים  לו שם, מחברים את הדומיין ואחרי כמה דקות האתר באוויר וכל מה שנותר לכם הוא לעצב אותו באמצעות תבנית חינמית או קנויה ולהכניס לתוכו תוכן. בקליק נוסף תוכלו להגדיר עדכון אוטומטי לכל גרסאות הפלאגינים והתבניות באתר.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

שנה גודל גופן