אחסון אתרים בישראל לעומת אחסון אתרים בחו”ל

אחסון אתרים בישראל לעומת אחסון אתרים בחו”ל

אחסון אתרים בארץ לעומת אחסונם בחו”ל

 

היום בניית אתרים באינטרנט היא עסק מתקדם מאוד. השירות שהאתר יכול לתת ללקוח הוא אדיר. לכן חשוב לבחור חברת אחסון אתרים שתיתן שקט נפשי.

עסקים נבנים ביום ומשמשים לטובת הלקוחות ומשנים את פני האינטרנט כל יום ויום.

אבל יש שאלות חשובות מאוד עליהן רבים עונים בפזיזות. השאלה היא היכן לאחסן את אתר העסק? איך אוכל לעשות זאת בלי הוצאות מיותרות ומבלי לפגוע באיכות השירות שאני מקבל ונותן ללקוחותיי?

ישנן תשובות רבות ונבונות לשאלות אלו, אבל צריך גם להפריד בין עיקר לטפל.

כן יש שירותים כמו GoDaddy, שהם ענקים מסחריים, אשר נמצאים זמן רב בשוק, אך העניין הוא ששרתיהם בעיקר בארה”ב.

אם אתה עסק  עם קהל יעד ישראלי עדיף לך להשתמש באחסון אתרים על שרתים בישראל, לא בגלל פטריוטיזם או בגלל שאנו רוצים להתחרות בכל השאר, אלא בגלל שכאשר אתה מאחסן את האתר שלך בשרת ישראלי, מהירות עלייתו בדפדפן ללקוח ישראלי,  שהוא קהל היעד שלך, קטן רבות ומשתנה לטובתך.

הידעת שלגולש ממוצע לוקח 2 שניות להחליט האם להישאר באתר או לעזוב? כל עשירית שנייה חשובה!

 

זו לא הסיבה היחידה שבגללה אתה צריך את אחסון אתרים בארץ, אך זו סיבה בין החשובות.

אחרי הכל בעולם המודרני מהירות היא שם המשחק.

אתה כבר לא מדמיין את עצמך מחכה לפייסבוק לעלות יותר מחמש שניות. ולמה הוא לא עולה יותר מחמש שניות? התשובה היא פשוטה, האתר נטען למשתמש ישראלי משרת שנמצא באזור גיאוגרפי הקרוב לארצנו.

העניין שגם אינטרנט עצמו גם בנוי כך שיש לו חלוקה לאזורים גיאוגרפיים. לא סתם יש לנו  סיומות אינטרנט כמו .co.il או co.uk כשהראשונה היא סיומת ישראלית והשנייה היא סיומת בריטית.

אחסון אתרך בשרת שנמצא בארץ גם יעזור למנוע חיפוש של גוגל להפיץ את אתרך באינטרנט בצורה שתאפשר ללקוחותיך לא רק לחסוך בזמן, אלא גם למצוא אותך בצורה קלה יותר.

לגוגל יש רובוטים העוסקים בגלישה והפצה של אתרים חדשים.

הרובוטים הללו נותנים ניקוד לכל אתר ואתר, והם בנויים כך ש-לאתר ישראלי שהשרת שלו נמצא בארץ יינתן דירוג יותר גבוהה והוא יהיה בין התוצאות הראשונות של הגולש הרלוונטי, כלומר לקוח היעד, הגולש הישראלי.

ובכך ניתן לסכם שאם תאחסן את אתרך אצלנו, תקבל מהירות טעינה יותר גבוהה וקלילות מציאת האתר על ידי הלקוח.

שתי הסיבות הללו הן עסק מהותי והכרחי לשקילה, כי אם קהל היעד שלך לא היה מסוגל למצוא אותך או שלא היה מרוצה ממהירות האתר שלך, אתה תאבד לקוחות.

דבר שלישי, שהוא חשוב מאוד בפני עצמו,  ואחרון למאמר זה הוא תמיכה טכנית בעברית.

שרתים בחו”ל נתמכים בעיקר באנגלית. יכול להיווצר פער בהבנה בינך לשירות טכני או לחלופין שעות הפעילות לא יתאימו לשעות בארץ. כידוע, זמן זה כסף, כל עוד אתרך היה לא תפעולי אתה תאבד לקוחות. אזי עדיף לא להסתכן וללכת על בטוח, כלומר להירשם לשירות שנותן תמיכה טכנית בעברית ויעזור לך לפתור כל תקלה בקלות.

שקיפות מלאה

נקודה אחרונה, קיימות לא מעט חברות ישראליות שיושבות בארץ ונותנות תמיכה בעברית, אולם לא מחזיקות אפילו שרתים בישראל וכאשר מוכרות את מוצר אחסון האתרים שלהם לא טורחות להגדיש כי השרת אינו ממקומם בישראל על אף הרושם שנוצר – אם ברצונך באחסון אתר בחו”ל – לא עדיף לפנות ישר למקור? כנראה שיהיה זול יותר וטוב יותר מחברה ישראלית שמוכרת מוצר שיושב בחו”ל. אצלנו כל שרתי אחסון האתרים ממוקמים בישראל.

תירשם היום, תחסוך בכאבי ראש, בזמן ובכסף.       

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

שנה גודל גופן